CalcuttaStruktur pengubah distribusiKesanggupan

  • masa pelepasan:2023-12-14 22:21:27
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:77
  • Penerangan pantas:

    Calcutta,Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adal

Kandungan artikel

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

CalcuttaSeharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini,CalcuttaPengubah distribusi jenis kering Scb10, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

ZarumillaKebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Penghakiman cacat pengubah kuasa

Segel kebocoran minyak


CalcuttaStruktur pengubah distribusiKesanggupan



Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi,CalcuttaMod pendinginan pengubah kuasa, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

manufacturerPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.


CalcuttaStruktur pengubah distribusiKesanggupan



Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

NyahkiraKost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang,CalcuttaPengatur tenggelam minyak, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

CalcuttaKawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Dalam terma tempat penggunaan, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

CalcuttaMaklumat produk lain
  • BaladPengubah tenaga tinggi kuasaElemen perhatian penyelarasan pemasangan

    BaladPengubah tenaga tinggi kuasaElemen perhatian penyelarasan pemasangan

  • ZaandamLift hidraulik 20 meterAnalisis kekuatan tegangan

    ZaandamLift hidraulik 20 meterAnalisis kekuatan tegangan

  • ZaandamJembatan pengangkutan khususamat disyorkan

    ZaandamJembatan pengangkutan khususamat disyorkan

  • PoitiersForklift boarding bridgeTerobosan industri mempercepat merealisasikan peredaran industri

    PoitiersForklift boarding bridgeTerobosan industri mempercepat merealisasikan peredaran industri

  • PoitiersPlatform mengangkat selai aluminium elektrikPengilang profesional memberitahu anda cara memi

    PoitiersPlatform mengangkat selai aluminium elektrikPengilang profesional memberitahu anda cara memi

  • PoitiersPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikAplikasi dalam industri saluran paip pembinaan

    PoitiersPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikAplikasi dalam industri saluran paip pembinaan

  • SinjarPengubah terbenam minyakCara memasangnya dengan betul

    SinjarPengubah terbenam minyakCara memasangnya dengan betul

  • JenaLift hidraulik tetapHarga pasaran baru peranti

    JenaLift hidraulik tetapHarga pasaran baru peranti

  • segera:Peringatan: Maklumat CalcuttaStruktur pengubah distribusiKesanggupan memberi anda CalcuttaStruktur pengubah distribusiKesanggupan oleh syarikat kami, perkhidmatan CalcuttaStruktur pengubah distribusiKesanggupan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CalcuttaStruktur pengubah distribusiKesanggupan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CalcuttaStruktur pengubah distribusiKesanggupan. CalcuttaStruktur pengubah distribusiKesanggupan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CalcuttaStruktur pengubah distribusiKesanggupan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!